STRESSZOLDÓ JÓGA minitanfolyam

 

A Stresszoldó jóga a tradicionális jóga elveket és elemeket ötvözi a nyugati pszichológia eszköztárával. A stresszel való megküzdés nehézsége, sikertelensége éppúgy hozzájárul a civilizációs betegségek kialakulásához, mint a helytelen táplálkozás vagy a mozgásszegény életmód. Ezen ártalmak együttesen szolgáltatják korunk jellemző betegségeihez a kellő alapot. A modern ember nem, vagy csak korlátozott megküzdési repertoárral rendelkezik a stressz kezelésére. Így különösen indokolt az erre fókuszáló módszerek elsajátítása, tudatos alkalmazása. Egyéni szinten leghatékonyabb, ha egyszerű, könnyen a napi rutinba is beépíthető technikákat tanulunk meg.

A Stresszoldó jóga célja leginkább ebben áll: a gyakorlókat bevezeti a relaxációba, hogy a sajátélményű megtapasztalások során felismerhetővé váljanak ezen tudatállapot pozitív hatásai; továbbá olyan egyszerű technikákkal, gyakorlatokkal ismerkedhet meg a gyakorló, melyek bármelyik stresszel terhes hétköznapi helyzetben hatékonyan támogatják a feszültségoldást. Az izmok, ízületek nyújtását, lazítását szolgáló ászanák, feszültségoldást segítő légzések, egyszerű koncentrációs gyakorlatokat követően a gyakorlást hosszú, mély relaxáció zárja, mely több órányi pihentető alvással is felér. A test szisztematikus ellazításával az egész elme is ellazul, így jön létre egy teljesen relaxált állapot, a tökéletes pihenés.

A Stresszoldó jóga hatásai:
• Szorongás, feszültség-szint csökkenése
• Életszemlélet változása
• Önismeret mélyülése
• Türelem fokozódása
• Koncentrációs készség és memória javulása
• Mély pszichológiai pihenés
• Tanulási folyamatok elősegítése
• Két agyfélteke összehangolása
• Test-lelki megújulás

A stresszoldó jóga ajánlott:
• Túlzott szorongásos állapotokban, tüneteknél
• Túlzott frusztráció érzésénél
• Rossz memória és koncentrációs készség, általános szétszórtság állapotaiban
• Saját készségeinél rosszabb teljesítményt nyújtóknál
• Fásultság esetében
• Alvásproblémával, álmatlansággal küzdőknek
• Tónusos izomzattal rendelkezőknek, különösképpen a stressz zónákban (hát, vállak, nyak, arc)
• Feszített élettempót folytatóknak
• Légzési nehézségekkel küzdőknek
• Testi-lelki kiegyensúlyozottságot keresőknek
• Krónikus stressz szindróma (immunrendszer gyengülése, szív és érrendszeri panaszok valamint pszichoszomatikus eredetű megbetegedések) megelőzésére

A minitanfolyam felépítése:

A közös gyakorlással a minitanfolyam első részében a résztvevők saját élmény szinten kapnak betekintést a stresszoldó jógába.

Ezt követően mind gyakorlati mind elméleti szinten foglalkozunk 1-1 kiemelt témakörrel (ld. alább) a résztvevők igényeihez szabottan.

Az alkalmat egy körülbelül fél órás gyakorlás zárja.

A minitanfolyamok témakörei:
• Légzés és légzőgyakorlatok szerepe a stresszoldásban
• Feszítés-lazítás gyakorlatai
• Stresszzónákat érintő egyszerű masszázsok
• Egyensúly gyakorlatok
• Passzív regeneráló testhelyzetek
• Otthoni gyakorlás előkészítése, felépítése
• Javasolt egyéb stresszoldó technikák

 


Helyszín: Mandala Jógastúdió

Vezeti: Csabi

Időpont: 2018. december 2., 9.00-12.00
Ár: 4 500 Ft

A tanfolyam minimum 8 fővel indul.

Jelentkezem emailben »

 


 

MANDALA JÓGASTÚDIÓK

Meggyőződésünk, hogy a jóga az egyik legjobb dolog, amit tehetünk magunkért és másokért.

 

Mandala Jóga Pécs | Mandala Jógakert Pécs

Nyugati | Liget | Deáktér | Újbuda | Pasarét

Szeged | Debrecen | Őrség

KAPCSOLAT

Mielőtt telefonálsz vagy írsz, olvasd el a
Gyakran ismételt kérdéseket!

 

Kompolti Hédi info(kukac)mandalajogapecs.hu
0670 311 1190 (H-P 9.00-17.00)

 

© Mandala Jóga Pécs Egyesület a Teljes Életért

 

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

Adtataidat az új jogszabályoknak megfelelően kezeljük! Itt tájékozódhatsz: GDPR 

 

ÁRAINK


90 perces foglalkozás: 1 450 Ft

BÉRLETEK:
10 alkalmas: 12 000 Ft
4 hetes: 13 000 Ft
Negyedéves: 30 000 Ft

Az első alkalom ingyenes!
Bejelentkezés nem szükséges!


Fizetési lehetőségek: készpénz, szépkártya